Viestinnän sparraus
logo

Viestinnän sparraus selkeyttää omaa tekemistä

Vastuullisuuden teemat voivat tuntua aluksi hurjilta möhkäleiltä ja vastuullisuustekojen sanoittaminen vaikealta. Saatat miettiä: Mitä vastuullisuudesta viestiessä on syytä muistaa ja mitä taas välttää? Miten vaikuttavaa vastuullisuusviestintää käytännössä tehdään?

Etenkään pienellä yrityksellä resurssit eivät riitä välttämättä siihen, että vastuullisuusviestinnän salat saisi haltuun kertaheitolla. Autan erikokoisia ja eri alojen yrityksiä vastuullisuusviestinnän perusteissa, jotta voit tehdä omannäköistä viestintää itsenäisesti ja omaehtoisesti.

Ulkopuolisena viestintäkumppanina tarjoan konkreettisia ideoita ja rehellisiä näkökulmia inspiroivan viestinnän suunnitteluun ja käytännön tekemiseen. Saat minulta kokeneen viestijän henkilökohtaista tukea, jotta yrityksesi pääsee kunnolla alkuun vastuullisuusviestinnän polulla.

Millaista viestinnän sparrausta tarvitset?

Viestinnän sparraus voi kohdistua esimerkiksi siihen, miten vastuullisuusraportin osa-alueista saa rakennettua viestinnän sisältösuunnitelman, kuinka vastuullisuustyöstä kannattaa viestiä organisaation eri sidosryhmille tai mitä kanavia vastuullisuusviestinnässä on tehokkainta hyödyntää.

Voimme räätälöidä viestinnän sparrauksen juuri sellaisella kulmalla, joka palvelee organisaatiotasi parhaiten. Sparraus voi olla kertaluontoinen ja kestää useamman kerran.

Mitä viestinnän sparraus maksaa?

Vastuullisuusviestinnän sparrauksissa lähtöhinta on 90 €/t + alv 25,5 %. Jotta saat täsmällisen hinnan, kerro minulle tarpeistasi ja toiveistasi tarkemmin.

Voimme hoitaa sparrauksen videoyhteydellä, puhelimitse tai livenä työpajassa. Myös sparraavat koulutuskokonaisuudet ovat mahdollisia.

Voit varata minulta 30 minuutin maksuttoman konsultoinnin, jossa kartoitamme yrityksesi tilanteen. Toteutan taustoittavan juttelun pohjalta varsinaisen tarjouksen.

Tietosuojaseloste
Verkkosivut: Toni Leppänen, valokuvat: Laura Karlin / L. Karlin Creative